Zarządzanie Dokumentacją Systemową
Szkolenie:
Rozwiązywanie problemów –
w Systemach Zarządzania
Współczesne organizacje stawiają przed sobą wyzwania, które wymagają efektywnych strategii rozwiązywania problemów w ramach Systemów Zarządzania.
Nasze szkolenie skupia się na dostarczeniu praktycznych umiejętności i narzędzi, które pozwolą uczestnikom skutecznie identyfikować, analizować i eliminować problemy występujące w ich systemach zarządzania.
Doskonalenie Ciągłe w Zarządzaniu Procesowym
Jaki jest
cel szkolenia?
Zapoznanie uczestników szkolenia, z kluczowymi metodami i narzędziami rozwiązywania problemów (Problem Solving), w kontekście Systemów Zarządzania, umożliwiających ich skuteczne zarządzanie poprzez: identyfikowanie, analizowanie i eliminowanie.
Wskaźniki Wydajności Procesowej
Jaką wiedzę przekazujemy
podczas szkolenia?
Przede wszystkim skupiamy się na:
- definicji problemu oraz zagadnieniu Problem Solving, w kontekście zarządzania jakością,
- roli rozwiązywania problemów w doskonaleniu Systemów Zarządzania,
- znaczeniu skutecznego zarządzania problemami, dla osiągnięcia celów organizacyjnych,
- identyfikacji problemu – technikach identyfikacji problemu i jego poprawnego opisu,
- rodzajach problemów występujących w Systemach Zarządzania: jakościowych, procesowych, środowiskowych itp.
- technikach analizy problemu: Metoda 5Why, Diagram Ishikawy, Diagram Pareto, Raport 8D, Raport A3,
– sposobach tworzenia planu naprawczego, wdrażania i rozliczania akcji naprawczych.
zobacz też:
Doskonałość w Audytach Wewnętrznych
Komu dedykujemy szkolenie?
- wszystkim osobom, chcącym zdobyć wiedzę i umiejętności, które związane są z rozwiązywaniem problemów różnego rodzaju, występującym w przedsiębiorstwach,
- kadrze kierowniczej każdego szczebla zarządzania,
- pracownikom odpowiedzialnym za wdrożenie oraz utrzymanie i rozwijanie Systemu Zarządzania, w przedsiębiorstwie (Pełnomocnikom ds. Jakości, Specjalistom ds. Systemów Zarządzania, Specjalistom ds. Jakości, Inżynierom Jakości, Audytorom Wewnętrznym).
Kluczowe Kwestie i Wytyczne
Opis organizacji szkolenia:
- Czas szkolenia: 1 dzień
- Szkolenie prowadzimy w formie zamkniętej, najczęściej w siedzibie Klienta lub w formie on-line z trenerem na wyłączność
- Trenerami szkolenia są doświadczeni praktycy, z obszaru zarządzania jakością, zarządzania procesowego oraz Problem Solving
- Szkolenie składa się z części teoretycznej oraz warsztatowej
- Program szkolenia projektujemy indywidualnie, dopasowując go do potrzeb i możliwości Klienta
- Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat uczestnictwa w wersji papierowej lub elektronicznej (w zależności od życzenia), oraz materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat szkolenia, dostępnych terminów szkoleniowych oraz cen.
Doskonalenie Systemu Jakości
Szkolenie
zarządzania jakością
Jeśli interesuje Państwa inne szkolenie, z zakresu rozwiązywania problemów, np. Podstawy Lean Manufacturing, Narzędzia jakości, prosimy o kontakt. Z przyjemnością opracujemy dla Państwa inny rodzaj szkolenia.