systemy zarządzania Kraków
O nas
Jesteśmy zespołem profesjonalistów, który dzięki zdobytemu na przestrzeni kilkunastu lat doświadczeniu, z pasją i zaangażowaniem wspiera przedsiębiorstwa, w kompleksowym ich zarządzaniu poprzez jakość.
zarządzanie, wsparcie i jakość dla biznesu
Czym się
zajmujemy
Zajmujemy się wdrażaniem systemów zarządzania, projektowaniem procesów, szkoleniami oraz audytami. Dostarczamy nowoczesne produkty i usługi, wspierające biznesową efektywność operacyjną, z dbałością o szczegóły wykonania, na każdym etapie współpracy.
Mierząc się z wymaganiami rynku i dynamizmem zmian w nim zachodzącym, oferujemy rozwiązania, które niosą ze sobą innowację i szereg korzyści, nie tracąc nic ze swojej jakości.
dlaczego my?
Co nas wyróżnia?
Nasze działania realizujemy w oparciu, o zasady zarządzania przez jakość (Total Quality Management), w kontekście wewnętrznego zarządzania, ale przede wszystkim w zakresie współpracy z naszymi Partnerami Biznesowymi.
zarządzanie jakością kraków
Orientacja na
Klienta
Każdą oferowaną przez nas usługę, realizujemy przy wykorzystaniu zasad zarządzania projektami. Mocno skupiamy się na dotrzymywaniu ram czasowych danego projektu, wykonujemy analizę ryzyka projektu, jeszcze przed jego podjęciem.
Komunikujemy się skutecznie, na każdym etapie realizacji usługi. Takie podejście gwarantuje wspólne i sprawne osiągnięcie celu, jakim jest obopólna satysfakcja z podjętej współpracy – pomiędzy BBQuality, a Klientem. Elastyczność w działaniu oraz zapewnienie poufności danych, są dla nas standardem.
ZARZĄDZANIE jakością KRAKÓW
Przywództwo i
zaangażowanie pracowników
Realizując swoje działania, wchodzimy w głąb kultury organizacyjnej danego Przedsiębiorstwa, wspierając Najwyższe Kierownictwo, w budowaniu wielopoziomowego zarządzania przez cele, a także ogólnofirmowych wartości, które konsekwentnie realizowane i rozwijane, przekładają się na dobre relacje z pracownikami, a także strukturę organizacyjną, w której każdy z pracowników czuje się ważny oraz widzi jasną ścieżkę swojego rozwoju.
ZARZĄDZANIE JAKOŚcIĄ KRAKÓW
Podejście
procesowe
Naszych Klientów zachęcamy do spojrzenia na swoją Organizację jako na system naczyń połączonych, gdzie wyjście z jednego procesu, jest wejściem do kolejnego, a wszystkie procesy tworzą wzajemnie przenikające się i oddziałujące na siebie środowisko.
Takie spojrzenie na Przedsiębiorstwo, umożliwia wdrożenie mechanizmów nadzoru i doskonalenia procesów, które pozwalają zapanować, nad dynamizmem zmian zachodzących w każdej Organizacji.
ZARZĄDZANIE JAKOŚcIĄ KRAKÓW
Doskonalenie
Posiadamy wdrożony System Zarządzania Jakością ISO 9001:2015, który rozwijany oraz stale udoskonalany, przynosi nie tylko korzyści biznesowe, ale przede wszystkim jest wizytówką i zaproszeniem do podjęcia współpracy z Organizacją, oferującą najwyższej jakości produkty oraz usługi. Posiadamy wiedzę, umiejętności i doświadczenie mające potwierdzenie w certyfikatach, dyplomach, ale przede wszystkim w dotychczasowym doświadczeniu zawodowym. Dla nas jakość to nieodłączny element każdego procesu, którym zarządzamy.
ZARZĄDZANIE JAKOŚcIĄ KRAKÓW
Podejmowanie decyzji
na podstawie faktów
Do każdego zapytania ofertowego podchodzimy z audytową wnikliwością, przekładającą się na precyzyjną identyfikację danych wejściowych, których analiza, umożliwi zaproponowanie rozwiązania dostosowanego tylko i wyłącznie do Państwa biznesowych wymagań.
ZARZĄDZANIE JAKOŚcIĄ KRAKÓW
Zarządzanie
relacjami
Wiemy jak istotne jest zapewnienie jakości, w każdym etapie łańcucha dostaw. Stąd przed podjęciem nowej współpracy, zawsze weryfikujemy jakość dostarczanych przez dostawcę produktów i usług. Promując ideę Corporate Social Responsibility (CSR), łączymy przyjemne z pożytecznym, włączając naszych partnerów biznesowych (Dostawców, Klientów, Instytucje), we wspólny dialog Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
ZARZĄDZANIE JAKOŚcIĄ KRAKÓW
Polityka Jakości
BBQuality to firma, której misją jest zwiększenie efektywności prowadzenia biznesu poprzez skuteczne i nowoczesne Systemy Zarządzania. Dążymy do przyspieszania procesów, optymalizacji działań oraz zwiększenia efektywności organizacji usługowych i produkcyjnych. Naszym priorytetem jest dostarczanie najwyższej jakości usług, które nieustannie podnoszą standardy zarządzania jakością, wspierając trwały rozwój i sukces naszych Klientów.
Sposobem osiągnięcia założonych celów jakościowych jest ciągłe doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością, w oparciu o następujące założenia:
- Skuteczność i innowacyjność: Wdrażamy innowacyjne produkty i usługi, dostosowane do zmieniających się wymagań rynku. Dbamy o ciągły rozwój i modernizację naszych rozwiązań, aby zawsze pozostawać na czele branży.
- Optymalizacja procesów: Analizujemy, projektujemy, optymalizujemy i monitorujemy procesy, aby zwiększać efektywność naszych działań. Nasze podejście opiera się na identyfikacji kluczowych wskaźników wydajności oraz wdrażaniu najlepszych praktyk branżowych.
- Szkolenia i rozwój: Oferujemy kompleksowe szkolenia, rozwijające umiejętności miękkie i techniczne, niezbędne do efektywnego zarządzania. Inwestujemy w rozwój naszych pracowników, aby zapewnić im najlepsze narzędzia i wiedzę do realizacji celów zawodowych i osobistych.
- Zadowolenie klienta: Skupiamy się na detalach, wierząc, że tworzą one solidną podstawę dla doskonałego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Nasze działania są zawsze zorientowane na potrzeby klienta, a ich satysfakcja jest dla nas miarą sukcesu.
- Ciągłe doskonalenie: Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia naszych procesów, produktów i usług. Regularnie przeglądamy nasze procedury oraz wyniki, aby wprowadzać ulepszenia, które zwiększają jakość i efektywność naszej pracy.
- Zgodność z przepisami: Zobowiązujemy się do przestrzegania obowiązujących przepisów prawnych oraz norm branżowych. Nasza działalność jest prowadzona w sposób etyczny, przejrzysty i odpowiedzialny.
Uważamy, że jakość wpisana jest w każdy proces firmy, a za spełnienie oczekiwań Klientów, odpowiedzialni są wszyscy pracownicy przedsiębiorstwa.