Optymalizacja Procesów Biznesowych
Szkolenie:
Zarządzanie procesowe
Naszym głównym celem jest przekazanie umiejętności analizy, optymalizacji i doskonalenia procesów.
W programie skupimy się na mapowaniu procesów, projektowaniu zgodnym z celami organizacji, pomiarze wydajności, zarządzaniu zmianą, analizie ryzyka oraz skutecznych strategiach ciągłego doskonalenia.
Doskonalenie Ciągłe w Zarządzaniu Procesowym
Jaki jest
cel szkolenia?
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z metodami i narzędziami zarządzania procesami biznesowymi i produkcyjnymi, a także przekazanie wiedzy, z zakresu projektowania procesów różnego rodzaju.
Wskaźniki Wydajności Procesowej
Jaką wiedzę przekazujemy
podczas szkolenia?
Przede wszystkim skupiamy się na:
- przedstawieniu podstawowych pojęć i zasad zarządzania procesowego,
- wyjaśnieniu wpływu odpowiednio zdefiniowanych i zarządzanych procesów, na efektywność funkcjonowania organizacji,
- technikach oraz nauce mapowania procesów, które pomogą Państwu w zrozumieniu i wizualizacji poszczególnych etapów procesów oraz przedstawienia ich powiązań i zależności,
- projektowaniu mapy procesów, zgodnie z najlepszymi praktykami, uwzględniając przy tym cele organizacji i oczekiwania klientów,
- sposobami mierzenia i monitorowania wydajności procesów,
- zarządzaniu zmianą oraz analizą ryzyka w procesach biznesowych i produkcyjnych,
- sposobach ciągłego doskonalenia, wpływających na poprawę procesów i osiągnięcie doskonałości operacyjnej,
- sposobach automatyzacji procesów różnego rodzaju, które mogą wpłynąć na poprawę efektywności i wydajności przedsiębiorstwa.
zobacz też:
Doskonalenie Systemu Jakości w Branży Kolejowej
Komu dedykujemy szkolenie?
- wszystkim osobom, które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności związane z analizą, projektowaniem, optymalizacją i doskonaleniem procesów w organizacji.
- kadrze kierowniczej każdego szczebla zarządzania,
- pracownikom odpowiedzialnym za wdrożenie oraz utrzymanie i rozwijanie Systemu Zarządzania w przedsiębiorstwie,
- pracownikom działów operacyjnych, analitykom, zespołom ds. doskonalenia procesów.
Kluczowe Kwestie i Wytyczne
Opis organizacji szkolenia:
- Czas szkolenia: 1 dzień
- Szkolenie prowadzimy w formie zamkniętej, najczęściej w siedzibie Klienta lub w formie on-line z trenerem na wyłączność
- Trenerami szkolenia są doświadczeni praktycy, z obszaru zarządzania jakością i zarządzania procesowego
- Szkolenie składa się z części teoretycznej oraz warsztatowej
- Program szkolenia projektujemy indywidualnie, dopasowując go do potrzeb i możliwości Klienta
- Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat uczestnictwa w wersji papierowej lub elektronicznej (w zależności od życzenia), oraz materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat szkolenia, dostępnych terminów szkoleniowych oraz cen.